Serveis Centrals, Masia
Carretera de Manresa Km 4,4
08251 Santpedor
Telèfon: 938 272 300
Carretera de Manresa a Santpedor, Km 4,4 –
08251 Santpedor
Telèfon: 938 272 300
Carretera de Manresa Km 4,4
08251 Santpedor
Telèfon: 938 272 300
C/ Barcelona, 21
08242 Manresa
Telèfon: 938 272 300
C/ Sant Rafel, 4
08240 Manresa
Telèfon: 938 272 300
Ctra. de Vic, 103
08241 Manresa
Telèfon: 938 77 19 39
Av. dels Dolors, 36
08243 Manresa
Telèfon: 938 272 300
C/ Bernat de Cabrera, 16
Manresa 08242
Telèfon: 930 175 810
Mòbil: 699 828 511
C/ Bernat de Cabrera, 10-14
Manresa 08242
Telèfon: 930 175 810
Mòbil: 636 912 647
C/ Era d’Esquerra, 13
Manresa 08242
Telèfon: 938 768 014
Mòbil: 608 952 616
C/ Soler i Puigdollers, 15-19
08259 Sant Vicenç de Castellet
Barcelona
Telèfon: 938 340 874
Mòbil: 682 613 317
C/ Mare de Deu del Pilar 1- 3
08260 Súria
Telèfon: 938 272 300
Carretera de Manresa Km 4,4
08251 Santpedor
Telèfon: 938232700
Mòbil: 682 843 724
C/ Sant Benet, 8
08272 Sant Fruitós de Bages
Telèfon: 938 769 535
Mòbil: 629 111 487
C/ Migdia, 22
08250 Sant Joan de Vilatorrada
Telèfon: 938 071 957
Mòbil: 680 358 237
C/ Àngel Guimerà, 23 baixos
08650 Sallent
Telèfon: 931 313 323
Mòbil: 620 911 064
Mas Urpina, s/n
08253 Sant Salvador de Guardiola
Telèfon: 938 272 300
C/ Castelladral, 15-21
08242 Manresa
Telèfon: 938 272 300
Mòbil: 683 123 856
Carretera de Manresa Km 4,4
08251 Santpedor
Telèfon: 938 272 300
Carretera de Manresa Km 4,4
08251 Santpedor
Telèfon: 938 272 300
C/ Montlleó, 1-3 (Barri Els Comtals)
08241 Manresa
Telèfon: 938 753 967
Polígon Industrial Els Dolors
C/ Castelladral, 15-17
08243 Manresa
Telèfon: 936 899 969
Mas Urpina, s/n
08253 Sant Salvador de Guardiola
Telèfon: 938 358 746
Carretera de Manresa Km 4,4,
08251 Santpedor
Telèfon: 938 272 882
Carretera de Manresa Km 4,4
08251 Santpedor
Telèfon: 938 272 882 ext. 2
Carretera de Manresa Km 4,4
08251 Santpedor
Telèfon: 938 272 300
Passatge del Canonge Montanyà, 2
08242 Manresa
Telèfon: 938 72 56 58
Polígon industrial Els Dolors
C/ Castelladral, 15
08243 Manresa
Telèfons: 936 899 969 – 938 272 300
C/ de Pompeu Fabra, 5
08240 Manresa
Telèfon: 938 751 724
C/ de Barcelona, 72
08242 Manresa
Telèfon: 938 776 214
Mas Urpina, s/n
08253 Sant Salvador de Guardiola
Telèfon: 938 272 300
Hospital Sant Joan de Déu
C/ Dr. Joan Soler, 1-3
08243 Manresa
Telèfon: 938 272 300
Carrer Bernat Cabrera 10-14, Entresòl
08242 Manresa
Telèfon: 938 272 300
El suport social ha estat fonamental per l’avenç de la missió d’AMPANS, tant en l’assoliment dels projectes que milloren la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual i amb necessitats de suport, com en la sensibilització de la societat. El camí cap a la plena inclusió continua i et necessitem al costat.
Ens hem compromès a desenvolupar la nostra activitat amb els estàndards més alts d’ètica i d’integritat, per això comuniquem i compartim els nostres principis ètics i conseqüents amb els nostres valors, i demanem a totes les persones que tenen relació amb l’entitat que hi actuïn. . En aquest sentit, facilitem un canal directe per denunciar conductes que atemptin contra els valors de la nostra organització que puguin provenir de personal o de representants de la pròpia entitat.
Si observeu alguna actuació denunciable o dubtosa que pugui constituir una vulneració de lleis o de drets, que afecti àmbits com el tracte a les persones amb discapacitat, pràctiques laborals i comercials, bon govern o, en general, mala pràctica, podeu adreçar-vos a canaldenuncies@ ampans.cat
Compliance és un mecanisme d’eines i mesures que una empresa pot aplicar, de manera voluntària, amb l’objectiu de prevenir infraccions de les normes penals que puguin generar responsabilitats a l’entitat i garantir el compliment del codi d’ètica de l’entitat.
Els principis ètics d’AMPANS es fonamenten amb els nostres valors i són el pilar sobre el qual totes les persones relacionades amb l’entitat estan compromeses quan desenvolupen la seva activitat.
El nostre Codi d’Ètica descriu els valors, principis i compromisos que ens impliquem a totes les persones de l’entitat. Es tracta d’un document que esdevé una guia de conducta i que ens dona confiança i seguretat sobre les decisions que prenem com a organització.
Heu de saber que el canal de denúncies garanteix els drets de privacitat tant de la persona denunciant com de les persones que poguessin veure’s afectades en el procés.